قاسمی شهرداردابودشت در جلسه با کارکنان مطرح کرد:

رفتار با ارباب رجوع به عدالت باشد.

کد خبر : 200

تاریخ انتشار : 03/03/1394 - 15:00

رفتار با ارباب رجوع به عدالت باشد.
قاسمی شهرداردابودشت با کارکنان مطرح کرد:
<br><br>رفتار با ارباب رجوع به عدالت باشد.
<br><br>

قاسمی شهرداردابودشت در جلسه با کارکنان مطرح کرد:

رفتار با ارباب رجوع به عدالت باشد.

قاسمی شهردار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر را تبریک عرض می نمایم و از حضور دهقان رئیس شورای اسلامی شهر و شهریار کیانی عضو شورا جهت شرکت در این جلسه تقدیر و تشکر می کنم .همچنین از زحمات همه ی شما کارکنان که کوشه ای از کارهای انجام شده توسط مسئولین گزارش شد تقدیر و تشکر می کنم .

شهردار دابودشت در ادامه گفت: همه باید دست در دست هم دهیم و کارها را به پیش ببریم.ما در شهرداری به مانند یک خانواده هستیم، شاخص های یک خانواده محبت ،کار،درامدزایی ،کاهش هزینه،حفظ آبرو واعتبار خانواده است .و چون ما یک دستگاه اجرایی هستیم خدمت به مردم برای ما خیلی مهم است و رعایت سلسله مراتب اداری و نظم کاری مورد اهتمام کارکنان شهرداری باشد.

ما به کار و تلاش ،صداقت و خدمت در شهرداری توجه داریم. رفتار با شهروندان و ارباب رجوع به عدالت باشد،تلاش شود مشکلات ارباب رجوع رفع شود،هیچ فرقی بین ارباب رجوع قائل نشوند.

سرعت و کیفیت در کارها برای ما مهم است ،وقت برای ما سرمایه است .همه نیروهای شهرداری و پیمانکارانی که با شهرداری کار می کنند به زمان و کیفیت کار اهمیت دهند. .

کاری که انجام میدهید شتاب زده نباشد وقت بگذاریدو و کار کارشناسی انجام دهید تادر هزینه صرفه جویی شود در بعضی از مواقع هزینه ها برگشت پذیر نیست .

ممکن است در مسیر خدمت و تلاش دچار اشتباه شویم ،چنانچه متوجه شدیم یا توجه دادند درجهت تصحیح اشتباه خود برآییم ونباید بر اشتباه خود پافشاری کنیم.

همچنین در این جلسه ابراهیمی معاونت ،امیر سلیمانی مسئول خدمات شهری ،زابلی مدیر جایگاه CNG علیزاده مسئول فنی گزارشی از اهم فعالیت های انجام شده ارائه نمودند.

 

 


منبع : روابط عمومی شهرداری دابودشت